CERCURI APLICATIVE

  • Cercul “Ce pot face doua mani dibace” – G. Cernat si R. Anisiei
  • Cercul de “Dans modern si etno” – C. Anemtoaicei si A. Munteanu
  • Cercul “Micii papusari” – S. Puscasu, R. Oteleanu si M. Romano
  • Cercul de menaj – M. Ursu
  • Cercul de religie – T. Pavel, Al. Gaina, A. Fecioru
  • Cercul de creatie – E. Butnariu si V. Macovei
  • Cercul “Micul cetatean” – J. Purice
  • Cercul “Educatia pentru sanatate” – J. Munteanu
  • Cercul de goblen – C. Oancea
  • Cercul “Micii artisti” – M. Miron R. Anisiei
  • Cercul de “Educatie rutiera” – M. Fartaies
  • Cercul “Turism si ecologie” – A. Parvulescu, L. Ganga si M. Munteanu
  • Cercul de informatica – bibliotecar E. Morosanu
  • Cercul “Piticii si calculatorul” – S. Neboisa
  • Cercul “Micii pompieri” – R. Oteleanu si A. Trifan
  • Cercul de religie “Micii crestini” – C. Chelaru, M.Gorgos si A. Olaru
  • Cercul de muzica – C. Ursache
  • Cercul de amenajari interioare “Casa mea” – E. Doru, N. Dumitru si C. Pal
  • Cercul “Basmul artizanului” – M. Morariu
  • Cercul “Micii gradinari” – N. Marchelov

ACTIVITATILE DIN CERCURILE APLICATIVE

Activitatile din cercurile aplicative favorizeaza completarea instruirii scolare si a educatiei avand, in acelasi timp, efecte pozitive in privinta sprijinirii procesului de orientare profesionala, iar pentru copiii institutionalizati ele reprezinta in plus un camp de exersare a relatiilor interpersonale si sociale.

Frecventa cercurilor ii aduce copilului sentimentul de utilitate sociala, valoare personala, de trezire a increderii in sine, de stabilire a unor contacte sociale si nu in ultimul rand, contributie la formarea unui grad de autonomie cat mai mare.

Din punctul de vedere al orientarii scolare si profesionale, activitatea in cercurile aplicative contribuie la:

  • depistarea aptitudinilor speciale;
  • dezvoltarea aptitudinilor speciale si a motivatiei pentru un anumit domeniu de activitate;
  • informarea copiilor in scop de orientare scolara si profesionala;

Spre deosebire de activitatea la clasa, activitatile din cercurile aplicative prezinta cateva note specifice:

  • posibilitati cu mult mai mari de tratare individualizata;
  • baza tehnico-materiala adecvata obiectivelor instructiv-formative;
  • selectia copiilor pentru fiecare cerc in functie de interese si apoi aptitudini speciale;
  • finalizarea practica a activitatilor din cerc face ca invatarea sa fie  cu efecte formative.

CSEI "Alexandru Rosca", Piatra Neamt

CSEI "Alexandru Rosca", Piatra Neamt

CSEI "Alexandru Rosca", Piatra Neamt